瀲灩×微漾

灣家妹紙
特別看好周葉、韓葉、喬葉,當然也可以給我其他葉受向的CP吃吃 (??

最近文思枯竭所以只好來發發歌
anyway這裡就是我分享歌、分享文的地方
歡迎來勾搭我~~
The Beginning - Timeflies

Timeflies成立於2010年,是已正式出道的雙人團體

他們的厲害之處在於除了自創曲外還可以將別人的歌用自己的方式詮釋

不管是變成RAP或是電音

自創Official music時,他們是Timeflies

翻唱時,他們是Timeflies Tuesday

只因他們都在星期二釋出翻唱歌曲

==========

有聽過Iggy的Fancy嗎?Let It Go?Pompeii?Roar?

快去找Timeflies的版本來聽聽吧!

==========

預告:下一首推薦的歌將會是他們的原創曲,敬請期待囉!

喜歡就請訂閱我的TAG "隨心一曲" 包你不錯過任何一首好歌啦


=====以下英文歌詞=====


Timeflies - The Beginning 回到最初


Back to the beginning it is, yeah

我們又回到起點了是吧

Who wouldn't wanna start again?

誰不想重新開始呢

I know whatever it is, that

我知道不管如何

You're gonna wanna play pretend

妳還是會繼續假裝 視若無睹

But I don't know what I did wrong

但我還是不知道我做錯了什麼

Girl you knew that I'd be gone

女孩 妳以為我最終會離開

Uh, but that was in the past

哦 但那已經是過去式了

So come on baby

來吧寶貝 我回來了

'Cause it's been too long

已經過了太久

Yeah, you thought that when I got home

妳以為當我獨自一人在家時

All these feelings would just come right back

曾經的一切美好會湧進我的腦海

But girl you make it hard

但你錯了

When you come up in the club

當妳出現在這家俱樂部

And you're lookin' like that

妳看起來是如此美好

Maybe I ran a little too fast

或許我跑的有點太快了 妳跟不上我的步伐

And I didn't let you know

我也沒讓妳知道我有多愛妳

Maybe I messed everything up

也許我搞砸了一切

I never shoulda' let you go

我千不該萬不該讓妳離開

What if you're the one I've wanted all along?

要是妳是我想擁有一輩子的唯一 那該怎麼辦呢


(Chorus)

Just find me back at the beginning

就讓我們回到最一開始的時候

Don't break

和好如初

Just find me back at the beginning

就讓我們回到最一開始的時候

Before you take the best of me

在你接受我之前

The best of me

那最完美的我

Cold hands heart beat and

冰冷的雙手和跳動的心臟

You were like the summer warm but fleeting

妳就像轉瞬即逝的 好似夏天的溫暖

How you changed to me

妳是如何影響我的呢

How you change me

妳是如何改變我的呢


Now that I see you again, yeah

現在我再次的遇見了妳

Girl I'm tryna' put you on

女孩 我試著要再把你重新放在上心上

I see you workin' it down and

我知道妳在這裡工作

Now she telling' me that this her song

妳還和我討論了幾首妳的歌

Baby we should hit the floor

寶貝

I don't know what we're talkin' for

我已經不知道我們在討論什麼了

'Cause I'm about ready to get it

因為我已經準備好重新抓住妳了

So where we're headed girl

所以我們的未來會是如何呢

I'ma let you give me more

我想要妳給我更多

And I want you to show me

我想知道

What it is I been missing out

我曾經錯過了些什麼

On all this time

在這時刻 攤開一切吧

'Cause since you walked in the club

因為當妳走進俱樂部我就注意到妳了

I haven't been able to get you off my mind

我無法將妳趕出我的心中

Baby give me one more chance

寶貝請再給我一次機會

To try and go and make things right

去嘗試去重新開始去矯正所有的一切

'Cause damnit you know

因為妳該死的知道

I want you bad

我想要妳對我使壞

So gimme just one more night

只有一晚也好

Maybe you're the one I've wanted all along

也許妳就是我想擁有一輩子的唯一


(Chorus)


You don't know

妳不知道

What you'll get

在這場愛情裡妳會獲得什麼

Love won't heal

愛情不會治癒

Your regret

妳曾經的悔恨


Change, the reason I'm lost to me

改變 是我曾經迷失的原因

Whoever you may be

不論妳變成了誰

Sittin' across from me

坐在我的對面

We owned it

我們還是彼此的誰 不會改變

Now drop the apostrophe

丟開所有的省略符號

So you can take it all back

抓回妳該擁有的

I would stop the beat, yeah

我的心臟會為妳停止跳動

Go ahead rewind the clocks

倒轉時間

You could close the gates

妳可以關上心門

But I'ma pry the locks

但我會撬開門鎖

But don't let me break your heart

如果我再次讓妳心碎

You could shut down

妳可以再次離開

I'ma hit restart

但我會再次打開愛妳的開關

(Chorus x2)

评论

热度(4)